Main top slide 2
Main top slide 1

Investiție

Nimeni nu vorbește despre bani – noi o facem

Sistemul Subway® este un sistem cu investiții viabile din punct de vedere economic. Unul dintre principalele avantaje este flexibilitatea dimensiunilor locațiilor sale. Datorită popularității produselor, sistemul Subway® este o oportunitate primitoare pentru succesul dvs. viitor.




Experiența economisește timp și bani

Licența Subway® este achiziționată prin taxă unică de 15.000 de euro. Licența vă permite să purtați marca comercială, să deschideți un restaurant Subway® și să aveți acces nelimitat la tot ce trebuie să știți despre brandul Subway®. Acesta include, de asemenea, sprijinul Agenților de Dezvoltare. Deschiderea unui restaurant Subway® este o decizie entuziastă și primul pas important către un viitor promițător. Aveți posibilitatea să faceți acest lucru cu experiența a peste 37.000 de restaurante. Investiția pentru fiecare restaurant Subway® variază în funcție de mărimea, costurile de construcție și de echipamentul necesar.

Flexibilitate în dimensiune și investiție

Odată ce restaurantul a fost deschis, plătiți 8% din vânzările nete ca taxă de redevență. Este treaba noastră să continuăm cu succes dezvoltarea brandului Subway®. Lucrăm constant în crearea de noi produse, optimizarea proceselor, dezvoltarea de noi decoruri și multe altele. În plus, 4,5% din vânzările nete intră într-un buget național de marketing. Scopul campaniilor noastre de marketing este de a aduce vânzări profitabile pentru francizații Subway®. Francizații Subway® participă activ la conducerea Fondului de Publicitate a Francizaților (FAF). Comisiile naționale și regionale de publicitate, sunt formate din francizați, aceștia fiind aleși în fiecare an; este rolul lor de a lua decizii de marketing și de a se asigura că fondurile sunt folosite în beneficiul tuturor francizatilor.

 

Taxe non-recurente pentru propriul dvs. restaurant:

Ca aplicant, ar trebui să puteți susține investiția inițiala de construcție a restaurantului (fie din fonduri proprii sau credit).

  • Investiția totală începe de la 150.000 de euro. Aceasta include suma de 15.000 de euro pentru licența Subway®.
  • Această sumă minimă variază de la aplicant la aplicant in functie de dimensiunea si locatia aleasă – vă recomandăm să discutați cu Agentul de Dezvoltare local pentru a obține cifrele corecte.

Taxe recurente săptămânale:

  • 8% din vânzările nete ca și comision de redevență.
  • 4,5% din vânzările nete ca și contribuție la bugetul de marketing național.

De la actualii francizați

Review-image

“Sunt o persoană motivată, care își dorește să reușească acasă, în România. Mi-am dezvoltat și accentuat această dorință mai puternic, în perioada studenției, când am fost plecat pentru studii în U.K. Acolo am studiat ceea ce înseamnă Business iar mai apoi, Marketing. Încă din perioada studenției îmi doream să lucrez pentru mine, și făceam presiuni asupra familiei pentru a începe împreună ceva. Ideea de franciză Subway i-a venit tatălui meu, iar mai apoi eu am insistat pe ea, astfel reușind ca în acest moment să deținem, alături de alți parteneri, 2 restaurante Subway, în inima României, în Brașov. În perioada studenției am lucrat tot în industria alimentară, astfel că ceea ce a urmat după și anume deținerea și administrarea unui restaurant Subway, a venit ca o mănușă. Plănuiesc să ajung la 4 locații Subway în orașul natal în următori 2-3 ani. ”

Tiberiu Vincze

Francizat din 2015, proprietar a 2 restaurante Subway.

Review-image

“Am analizat mai multe posibilitati inainte de a alege Subway, chiar cred in acest brand, de aceea in 2014 am deschis primul meu restaurant Subway in cel mai vechi mall din Romania. Oamenii care calatoresc, iubesc sa servească un sandwich in drumul lor. Dovada succesului meu sunt cele 4 restaurante deschise în benzinarii Petrom si nu am de gand sa ma opresc aici. Împreună cu echipa mea, alcătuită din 50 de persoane și cu Agentul de Dezvoltare pentru zona noastră și echipa sa, lucrăm zilnic oferind cea mai bună experiență pentru fiecare oaspete care intră în restaurantele noastre. Vreau să dezvolt o afacere echitabilă, sănătoasă și puternică, împreună cu echipa mea minunată”.

Cristian Dumitru

Francizat din 2014, proprietar a 16 restaurante Subway.

Cere informatii acum